Τελειώσαν και οι φετινές κατατακτήριες εξετάσεις για την Ψυχολογία ΕΚΠΑ.
Δεν θα επεκταθώ στις απαντήσεις των θεμάτων, αν και το μοναδικό "διφορούμενο" ζήτημα, είναι ΞΑΝΑ στις Θεωρίες της Προσωπικότητας.
Στις Βιολογικές, έγινε αυτό που περίμενα. Δηλαδή έπεσε ένα "κουλό" θέμα (ας μου επιτραπεί η έκφραση), όπου η μεγάλη μάζα των υποψηφίων είχε υποτιμήσει. Για αυτό έχει "μαλλιάσει" η γλώσσα μου να λέω οτι στις εξετάσεις αυτές, πηγαίνεις έχοντας μελετήσει ΟΛΟΚΛΗΡΗ την ύλη, παρά το γεγονός οτι θα κάνεις τις προβλέψεις σου, θα πάρεις τα ρίσκα σου και θα προσπαθήσεις να μαντέψεις τα λεγόμενα sos.
Δεν είναι δυνατόν να μην έχεις διαβάσει έστω μια φορά το κεφάλαιο 7 των Βιολογικών όπου είναι ξεκάθαρα μέσα στην αναρτημένη ύλη.
Ευτυχώς οι μαθητές μου το είχαν διδαχτεί με αναλυτικότατες σημειώσεις και σε γενικές γραμμές, έγραψαν μέτρια εως αρκετά καλά και ορισμένοι, εξαιρετικά.
Στην Προσωπικότητα, δεν είναι δυνατόν να είσαι υποψήφιος και να μην έχεις διδαχτεί/μελετήσει την Ψυχολογία του Εγώ και τη Θεωρία Ερεθίσματος - Αντίδρασης. Η διδάσκουσα καθηγήτρια, έχει κάθε δικαίωμα να θέσει ερωτήματα που περιλαμβάνουν κάποια απο αυτές τις δύο προσεγγίσεις, αφού τις έχει αναρτημένες στην επίσημη ύλη των εξετάσεων. Το ζητούμενο όμως, είναι να μπορέσει ο υποψήφιος (ή αυτός που θα τον καθοδηγήσει) να εντοπίσει εκείνα τα συγγράμματα που περιλαμβάνουν αυτές τις θεωρίες. Το φετινό θέμα κρίνεται απαιτητικό και προϋποθέτει βαθιά κριτική ματιά.
Στη Γνωστική Ψυχολογία, το μεθοδολογικό ζήτημα ήρθε στο προσκήνιο. Το θέμα που έπεσε, δεν προκάλεσε καμία έκπληξη, τόσο σε εμένα όσο και στους μαθητές μου. Η Γνωστική Ψυχολογία βρίθει πειραμάτων και γενικότερα η μεθοδολογία είναι κομβικής σημασίας στη μελέτη των νοητικών λειτουργιών.
Μέχρι το Γενάρη που ξεκινάω πάλι μαθήματα, το μόνο που με προβληματίζει είναι η πολύ αυξημένη ποσότητα ζάχαρης που θα καταναλώσω απο τα κεράσματα των μαθητών που ζήτησαν τη συνδρομή μου τη φετινή χρονιά και θα αποτελούν μέρος του φοιτητικού σώματος της Ψυχολογίας ΕΚΠΑ σε περίπου 2 μήνες απο τώρα, τρυγώντας γνώση σε όλους τους τομείς της σπουδαίας αυτής επιστήμης.
https://www.youtube.com/watch?v=vEiiIR-nwQM&list=RDR-RlfIWhFTM&index=3
Δεν θα επεκταθώ στις απαντήσεις των θεμάτων, αν και το μοναδικό "διφορούμενο" ζήτημα, είναι ΞΑΝΑ στις Θεωρίες της Προσωπικότητας.
Στις Βιολογικές, έγινε αυτό που περίμενα. Δηλαδή έπεσε ένα "κουλό" θέμα (ας μου επιτραπεί η έκφραση), όπου η μεγάλη μάζα των υποψηφίων είχε υποτιμήσει. Για αυτό έχει "μαλλιάσει" η γλώσσα μου να λέω οτι στις εξετάσεις αυτές, πηγαίνεις έχοντας μελετήσει ΟΛΟΚΛΗΡΗ την ύλη, παρά το γεγονός οτι θα κάνεις τις προβλέψεις σου, θα πάρεις τα ρίσκα σου και θα προσπαθήσεις να μαντέψεις τα λεγόμενα sos.
Δεν είναι δυνατόν να μην έχεις διαβάσει έστω μια φορά το κεφάλαιο 7 των Βιολογικών όπου είναι ξεκάθαρα μέσα στην αναρτημένη ύλη.
Ευτυχώς οι μαθητές μου το είχαν διδαχτεί με αναλυτικότατες σημειώσεις και σε γενικές γραμμές, έγραψαν μέτρια εως αρκετά καλά και ορισμένοι, εξαιρετικά.
Στην Προσωπικότητα, δεν είναι δυνατόν να είσαι υποψήφιος και να μην έχεις διδαχτεί/μελετήσει την Ψυχολογία του Εγώ και τη Θεωρία Ερεθίσματος - Αντίδρασης. Η διδάσκουσα καθηγήτρια, έχει κάθε δικαίωμα να θέσει ερωτήματα που περιλαμβάνουν κάποια απο αυτές τις δύο προσεγγίσεις, αφού τις έχει αναρτημένες στην επίσημη ύλη των εξετάσεων. Το ζητούμενο όμως, είναι να μπορέσει ο υποψήφιος (ή αυτός που θα τον καθοδηγήσει) να εντοπίσει εκείνα τα συγγράμματα που περιλαμβάνουν αυτές τις θεωρίες. Το φετινό θέμα κρίνεται απαιτητικό και προϋποθέτει βαθιά κριτική ματιά.
Στη Γνωστική Ψυχολογία, το μεθοδολογικό ζήτημα ήρθε στο προσκήνιο. Το θέμα που έπεσε, δεν προκάλεσε καμία έκπληξη, τόσο σε εμένα όσο και στους μαθητές μου. Η Γνωστική Ψυχολογία βρίθει πειραμάτων και γενικότερα η μεθοδολογία είναι κομβικής σημασίας στη μελέτη των νοητικών λειτουργιών.
Μέχρι το Γενάρη που ξεκινάω πάλι μαθήματα, το μόνο που με προβληματίζει είναι η πολύ αυξημένη ποσότητα ζάχαρης που θα καταναλώσω απο τα κεράσματα των μαθητών που ζήτησαν τη συνδρομή μου τη φετινή χρονιά και θα αποτελούν μέρος του φοιτητικού σώματος της Ψυχολογίας ΕΚΠΑ σε περίπου 2 μήνες απο τώρα, τρυγώντας γνώση σε όλους τους τομείς της σπουδαίας αυτής επιστήμης.
https://www.youtube.com/watch?v=vEiiIR-nwQM&list=RDR-RlfIWhFTM&index=3
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου