Αγαπητοί αναγνώστες. Έχοντας ασχοληθεί πολλά χρόνια με τη Γνωστική Ψυχολογία, αναγνωρίζω τη σπουδαιότητα που έχει η σωστή, πολλαπλή κωδικοποίηση της ύλης, ειδικά όταν πρόκειται για ζητήματα απαιτητικά και δυσνόητα.
Ίσως με την παρούσα ανάρτηση να αποκαλύπτω μέρος του μυστικού της φετινής επιτυχίας των μαθητών μου στις Θεωρίες Προσωπικότητας, όμως , κακά τα ψέματα, στις μέρες μας, τίποτε δε μένει κρυφό για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Εκτός από τα αρχεία σε μορφή word, το e-class και φυσικά, τις παραδόσεις στην τάξη, θαρρώ ότι μερίδιο της επιτυχίας διεκδικούν και οι σημειώσεις μου στο περιθώριο κάθε σελίδας , στα πλαίσια των Θεωριών προσωπικότητας. Αυτές οι σημειώσεις, ήταν διαθέσιμες στους μαθητές μου (δεν αποκαλύπτω τώρα τις τεχνικές λεπτομέρειες) και σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, λειτούργησαν καταλυτικά στη γνωστική προσπέλαση - αφομοίωση της απαιτητικότατης και πυκνής ύλης στις Θεωρίες.
Ίσως με την παρούσα ανάρτηση να αποκαλύπτω μέρος του μυστικού της φετινής επιτυχίας των μαθητών μου στις Θεωρίες Προσωπικότητας, όμως , κακά τα ψέματα, στις μέρες μας, τίποτε δε μένει κρυφό για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Εκτός από τα αρχεία σε μορφή word, το e-class και φυσικά, τις παραδόσεις στην τάξη, θαρρώ ότι μερίδιο της επιτυχίας διεκδικούν και οι σημειώσεις μου στο περιθώριο κάθε σελίδας , στα πλαίσια των Θεωριών προσωπικότητας. Αυτές οι σημειώσεις, ήταν διαθέσιμες στους μαθητές μου (δεν αποκαλύπτω τώρα τις τεχνικές λεπτομέρειες) και σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, λειτούργησαν καταλυτικά στη γνωστική προσπέλαση - αφομοίωση της απαιτητικότατης και πυκνής ύλης στις Θεωρίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου